Subject: Vastus pöördumisele [Sorainen-LEGAL.FID1973658]
From: "Kristi Tammiku | Sorainen" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Wed, 2 Apr 2025 17:42:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud Andmekaitse Inspektsiooni esindajad

Pöördume Teie poole seoses Teie poolt algatatud järelevalvemenetlusega 
kontrollimaks laiemalt äriregistris toimuva isikuandmete töötlemise 
vastavust IKÜM-ile. Palume anda teada, kas antud menetlus on läbi viidud 
ning kui on, siis palume meiega antud menetluse kohta tehtud 
ülevaadet/järeldusi jagada.

Lugupidamisega

Kristi Tammiku

Advokaat
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
M. +372 53 802 328 | T. +372 6 400 900
Rotermanni 6 | 10111 Tallinn | Eesti

Sorainen |  <https://www.sorainen.com/> sorainen.com

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning 
<https://www.sorainen.com/disclaimer/et> kaitstud. Soraineni suhetele oma 
klientide ja nende ülesannetega kehtivad järgnevad 
<https://www.sorainen.com/TAC/et> tingimused.

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, December 23, 2024 2:16 PM
To: Sorainen Estonia <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vastus pöördumisele

You don't often get email from [email-masked] <mailto:[email-masked]> . 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is important

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus pöördumisele

Registreerimise kuupäev: 23.12.2024

Registreerimise number: 2.2-9/24/3108-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust